Roligaste öppettider-skylt jag skådat! :) Se själva!!!!!!!!!!

Igår så hade jag en lite morgontripp på stan eftersom jag hade varit på en anställningsintervju och var på väg till Solomon på Kilimanjaro för att prata lite om en eventuell hemsida kommer dyka upp om hans affär. Han har en HEL butik Fylld med underbara hårförlängningar. :) Se tidigare inlägg om detta ;)

I alla fall.... Det finns en butik på Drottninggatan som säljer föremål och dylikt från ost-asien. *Which I löööv btw* och jag måste medge att skylten fick mig att börja gapskratta. Inte för att den var överdrivet rolig men det fanns gott om humor i den. Den gav en en liten kick på hur man kan uttrycka svart-vit info.

CHECK IT OUT!!!!!!!!



How cool is this??! :)

Butiken borde heta China enligt skylten. om ni har vägarna förbi menar jag. Drottninggatan nära entrén till Centralbadet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0