about me

Svar på en kommentar.

Jag har fått både de bästa och de värsta egenskaperna av båda mina föräldrar.



* Jag är envis som mamma, men jag erkänner när jag har fel.

* Jag kan vara en liten slarvmaja, men ordnar upp det ordentligt i sista sekund. (hellre organiserat kaos än kaos i organisationen.)

* Jag är vetgirig och går på djupet i ämnet. Där brås jag enormt på pappa.

* Jag är intuitiv, både på gott och ont. Men det är sällan roligt.

* Jag kan uppfattas som sträng eller barsk. Tyvärr det är ett släktdrag. Information ska hållas kort, koncis och effektiv.

* Jag är social, har inga svårigheter att anpassa mig efter situationer och har lätt för att prata med främmande människor. Dock vill jag helst ställa mig i bakgrunden och reka omgivningen lite innan jag ger mig in i leken.

* Jag har ett enormt tålamod när det gäller allt förutom datorer. När jag underhåller datorn gör man sig bäst i att hålla sig undan.

* Jag har humor. Men den kan vara rätt torr och barnslig. Roligast är jag när jag skräms.. muahahahaha



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej skönhet! Du e jätte vacker verkligen!



Vem av dina föräldrar liknar du mest när det kommer till utseende? liknar du någon av dina syskon?

Skulle vara roligt att se en bild på dig och din familj=)



Kan du tipsa om något bra och snyggt höst nagellack?? =)

2010-09-29 @ 00:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0